porte carte de guichet

https://picasaweb.google.com/lh/myphotos

dimanche 21 juin 2009

Le midnight madness 6

J'avais besoin d'une carte de fête des pères alors j'ai relevé le défi avec une carte masculine.


J'ai utilisé un jeu d'estampe de SU qui est retiré mais que j'aime beaucoup.


L'image a été coloré avec des encres et des crayons estompes


Ici j'ai utilisé le nouveau poinçon étiquette moderne avec le"mover and shaper" assorti.


Voici l'intérieur de la carte


Bonne fête des pères à tout les papas

5 commentaires:

  1. Great card. Love that image. Thank you for playing with us. Please play again.

    Carolyn
    MMDT member
    Great Blog Candy Giveaway Throughout June.
    http://creativecardcorner.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. What a great card :) just a perfect Fathers Day card.. not sure if that is what it says :) But I love it anyway :) Thank you so much for playing with us!! :)

    RépondreSupprimer
  3. Wonderful card! Thanks for playing this week, and take time to play with us again :) Good luck on the prize drawing, best, ~Jeni, MMDT Member

    RépondreSupprimer
  4. I love that stamp set!! You colored the image beautifully!! Great colors and design!!

    RépondreSupprimer
  5. I really like your image. Nice job on the car! Great job on the sketch challenge!

    RépondreSupprimer